Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks haridusasutusele tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 16:20:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 30/09/2025 - 16:20

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

ASUTUS
kool

Taotleja nimi (asutuse nimi või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi; 
registrikood/isikukood)
Hiiumaa Ametikool; reg 70002549

Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post
Lossi tee 3, Suuremõisa küla, Hiiumaa 92302/ [email-masked]./ 
mob. +372 5647 1544

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
[email-masked]/ +3725268557

Kooli aadress
Lossi tee 3, Suuremõisa küla, Hiiumaa 92302

Planeeritud klassikomplektide arv
1

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-09-30

Taotluse esitaja nimi
Ille Kivistu

teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv

HAK II korruse plaan.docx 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1996/HAK%20II%20korruse%20plaan.docx> 
(106.76 KB)

joogivee analüüs

157580_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1996/157580_m-signed.pdf> 
(277.19 KB)

valgustustiheduse mõõtmistulemused

Valgustuse mõõtmise protokoll.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1996/Valgustuse%20m%C3%B5%C3%B5tmise%20protokoll.pdf> 
(296.09 KB)

ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Hiiumaa Ametikooli ventilatsioon.docx 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1996/Hiiumaa%20Ametikooli%20ventilatsioon.docx> 
(13.28 KB)

tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

Hiiumaa Ametikooli müra.docx 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1996/Hiiumaa%20Ametikooli%20m%C3%BCra.docx> 
(13.29 KB)