Subject: Elektrilevi liinikoridoride hooldustööd Vidruka-Palivere10 kV
From: "Silva Service" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 20:07:51 +0300

Tere

Hea kinnisasja omanik

Anname teada, et  kinnistuid 44101:001:2466 Raudteetammi tee lõik 22a,
43901:001:0087 Raudteetammi tee lõik 23, 43901:001:0088 Raudteetammi tee
lõik 22, 43901:001:0089 Raudteetammi tee lõik 21,43901:001:0086
Raudteetammi tee lõik 24, 77601:003:0015 16160 Palivere-Oonga tee,
77601:003:0307  9 Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee L8, 77601:003:0670  9
Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee ja 77601:003:1071 16161 Palivere-Keedika tee
läbib elektriliin, mille ümbrust tuleme hooldama ajavahemikul 30.07 -
30.11.2026.

Õhuliinide ümbruse hooldamiseks teeme raietöid elektrivõrgu kaitsevööndi
ulatuses ja laiendame olemasolevat liinikoridori kaitsevööndi lubatud
laiuseni.
Kaitsevööndi ulatus teie kinnistut läbivast elektriliinist mõlemale poole
on 10m.
Raietööd hõlmavad okste, põõsaste ja puude raiumist kaitsevööndi ulatuses.
Vajadusel raiume kaitsevööndist väljajäävaid, kuid elektrivõrgule ohtlikke
puid (näiteks kalduolevaid, mädanenud, kuivanud). Õuealadel vajadusel
kärbime (näiteks puude oksi, latvu) või langetame elektrivõrgule ohtlikke
puid ja põõsaid.

Laiendustööde käigus tekkivad raiejäätmed koondame liini kaitsevööndis
vallidesse või ladustame Teie poolt enne tööde teostamise algust
kokkulepitud ladustamise kohta kinnisasja piires. Ümarmaterjali (alates 8
cm rinnasdiameetriga puud) lõikame minimaalselt 3 m pikkuseks või Teie
poolt enne tööde algust teatatud mõõtu (alates 3 m).

Palume enne tööde teostamise algust teada anda ümarmaterjali täpne
ladustamise koht kinnisasja piires ja ümarmaterjali soovitud pikkus. Kui
ümarmaterjali ladustamise osas töödega alustamise hetkeks info puudub,
siis koondame need liini kaitsevööndist välja jäävale alale kaitsevööndi
lähedale. Hilisemat ümberladustamist ei teostata. Raiutud materjali
edasise käitlemise korraldab kinnisasja omanik.

Tööde läbiviimiseks kasutatakse rasketehnikat, mis võib tekitada
maapinnale roopad, kuid leiame tööde järgselt sobiva lahenduse roobaste
tasandamiseks. Tasandamistöid tehakse ilmastikku ja teisi asjaolusid
arvestades sobival ajal, näiteks talvel roopaid ei tasandata. Seetõttu ei
pruugi tasandamistööd toimuda koheselt pärast tööde lõppemist.

Kui tööde käigus raiutakse rohkem kui 20 tihumeetrit metsamaterjali, tuleb
enne töödega alustamist esitada Keskkonnaametile metsateatis. Teavitame
teid, kui esineb metsateatise esitamise vajadus. Metsateatist võite
esitada teie või teie poolt volitatud isik, näiteks võite volitada
metsateatist esitama Silva Service OÜ. Metsateatise esitamisel tuleb
tasuda riigilõivu 30 eurot. Kui metsateatise esitate teie, siis hüvitame
teile riigilõivu maksekorralduse alusel. Kui volitate meid esitama
metsateatist, tasume riigilõivu teie eest.

Ootame teie tagasisidet ümarpuidu soovitud pikkuse ja ladustamise koha
kohta hiljemalt 24.07.2026 meie töödejuhataja Sulev Prover kontaktidel:
53903080 või [email-masked]  või vastates käesolevale kirjale.

Liinikoridoride hooldustööde kohta saate rohkem infot lugeda Elektrilevi
kodulehelt  <https://elektrilevi.ee/et/maaomanikule/liinide-hooldus>
https://elektrilevi.ee/et/maaomanikule/liinide-hooldus.

Meeldivat koostööd soovides

Sulev Prover
juhatuse liige
Tel.+372 5390 3080
OÜ Silva Service
[email-masked]
[email-masked]
Elektrilevi OÜ volitatud esindaja