Subject: FW: Korrakaitseseaduse muutmise seadus (täjtaeg 24.10.2025)
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>, "Tartu HK Menetlus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 14:07:34 +0300

From: SiM info <[email-masked]>
Sent: Friday, October 3, 2025 12:36 PM
To: Eesti Naiste Varjupaikade Liit <[email-masked]>; Eesti Sotsiaaltöö 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; MTÜ Feministeerium <[email-masked]>; 
MTÜ Vägivallavaba Elu Kaitseks <[email-masked]>; President Kaljulaidi 
Fond <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Üldmeil - VOLINIK <[email-masked]>
Subject: Korrakaitseseaduse muutmise seadus (täjtaeg 24.10.2025)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

SISEMINISTEERIUM

Eelnõu kooskõlastamise tähtaeg 24.10.2025.

Teile on saadetud Siseministeeriumi dokumendihaldussüsteemi DELTA kaudu 
dokument "Korrakaitseseaduse muutmise seadus", mis on registreeritud 
03.10.2025 numbriga 1-6/3267-1.

Kontaktinfo

E-N 8.00-16.45, R 8.00-15.30
aadress: Pikk 61, 15065 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 612 5024