Subject: Teabenõue Selektor Projekt OÜ töö nr P19017
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 23:01:28 +0300

Tere!

Koostan Rannamõisa külas Klooga mnt 44 // Rannamõisa kalmistu maaüksuse ja 
lähiala detailplaneeringut. Olete 06.03.2026 detailplaneeringule väljastanud 
seisukohad, et arvesse tuleb võtta ja planeeringu lahendus siduda 
„Juuliku-Tabasalu ühendustee ja riigitee nr 11390 
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna km 5,0-9,0 eskiisprojekti“ lahendus.

Palun väljastada teabenõude korras Selektor Projekt OÜ töö nr P19017 
„Juuliku-Tabasalu ühendustee ja riigitee nr 11390 
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna km 5,0-9,0 eskiisprojekt“ materjalid. Juhul 
kui on vaja täpne lahendus planeeringu joonisele kanda, siis palun 
võimalusel projektist ka AutoCAD versiooni vähemalt ulatuses, mis 
detailplaneeringualaga seotud on.

Lugupidamisega /Kind regards,

Triin Kask

planeerija

Ruumi Grupp OÜ