Subject: FW: Tartu mnt 169 laadimistaristu kooskõlastus
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 09:26:48 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/6344-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Helina Turja <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 15, 2025 8:54 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Cc: Robert Kukke <[email-masked]>
Subject: RE: Tartu mnt 169 laadimistaristu kooskõlastus

Tere,

Ja saadan veel korra joonised. Panin ka ristmevälja joonisele vastava
märkuse.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: Helina Turja
Sent: Thursday, May 15, 2025 8:51 AM
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: Robert Kukke <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu mnt 169 laadimistaristu kooskõlastus

Tere,

Panen joonised uuesti. Dwg jäi uuendamata. Vabandan

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: Helina Turja
Sent: Thursday, May 15, 2025 8:51 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Robert Kukke <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu mnt 169 laadimistaristu kooskõlastus

Tere Annika,

Saadan Roberti töö parandatud asendiplaani.

Märkus liiklusmärkide juures oleva sügavuse kohta lisatud punasega
märkuste lahtrisse. Puurimiskaeviku mõõdud erinevatest objektiest kantud
asendile.

Ma ei ole ise täpselt kursis antud objektiga, aga vaadates asendiplaani,
siis tõepoolest ei saa puurimiskaevikut kaugemale nihutada. Kuna tegemist
on olemasolevasse liitumiskilpi kaabli ühendamisega , siis antud kohast
teeb kaabel niiöelda pöördekoha ja siseneb liitumiskilpi.
Elektrikaablitega ei saa teha jõnkse ja kaablit ebamõistlikult pikaks
ajada, et teha eemalt tagasipööre.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: Helina Turja
Sent: Wednesday, May 14, 2025 12:57 PM
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Tartu mnt 169 laadimistaristu kooskõlastus

Tere

Püüan homse päeva jooksul sellega tegeleda ja parandused sisse viia

Lugupidamisega

Helina Turja

E-service AS

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 6. mai 2025 11:46
To: Vaido Sooäär <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Tartu mnt 169 laadimistaristu kooskõlastus

Tere

Saatsin alloleva kirja Robert Kukke’le ja sain automaateate, et ta viibib
06.05–17.05 kordusõppustel ning kiiretes küsimustes paluti Teie poole
pöörduda.

Kuna projekti menetlusperiood lõppeb enne, kui Robert Kukke tagasi tööl
on, siis pöördun Teie poole küsimusega, kas saate allolevad korrektuurid
ise projekti sisse viia ning anda tagasisidet punkti 3 osas või lõpetan
hetkel menetluse ära ning  võtan uuesti projekti menetlusse, kui Robert
Kukke tagasi on?

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Annika Matson
Sent: Tuesday, May 6, 2025 11:34 AM
To: 'Robert Kukke' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu mnt 169 laadimistaristu kooskõlastus

Tere

1.	Lisada asendiplaanile viide, et liiklusmärkide all tuleb tehnovõrk
paigaldada min 2 m sügavusele.
2.	Näidata avatud kaeviku kaugus tankla juurdepääsutee äärekivist
ning lähimast liiklusmärgist.
3.	Puurimise lõpukaeviku asukoht on endine. Palun põhjendada, miks ei
ole võimalik kaevikut kaugemale nihutada.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Robert Kukke <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 5, 2025 2:34 PM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu mnt 169 laadimistaristu kooskõlastus

Tere!

Tänan tagasiside eest.

Viisin parandused sisse.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Robert Kukke

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 56204208

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: reede, 2. mai 2025 15:15
To: Robert Kukke < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Tartu mnt 169 laadimistaristu kooskõlastus

Tere

1.	Puurimise stardikaevikut mitte kavandada liiklusmärkide asukohta,
vaid kavandada tankla juurdepääsuteest min 2 m kaugusele. Kaeviku laius
rajada minimaalne ning kergliiklustee kattest  min 2 m kaugusele.
2.	Puurimise lõpukaevik viia tankla juurdepääsuteest kaugemale
(kaeviku esiserv võiks olla seal, kus praegu on tagumine serv) ja ühendus
olemasolevasse liitumiskilpi teha lahtisel meetodil, et vältida äärekivi
ja kergliiklustee katte kahjustamist. Juhul, kui kergliiklustee katte
kahjustamine on vältimatu, siis katete taastamise joonisel näha ette ka
kergliiklustee katte taastamine.
3.	IKÕ plaanid:

*	eemaldada maapinna kõrgusmärgid, kuna pole antud plaani vaates
olulised ning koormavad põhjendamatult joonist
*	olemasolev situatsioon kujutada neutraalse värvusega (hall).
*	lisada projekti nimi

4.	Ristmevälja joonisel olete märkinud, et kinnisel meetodil
paigaldamine toimub Tartu mnt 169 kinnistul, kuid see pole tõene. Palun
korrigeerida.
5.	Ristmevälja joonise failis korrigeerida kirjanurgas joonise
nimetust.
6.	Palun edastage valgusarvutused (Lisa EL-9-01).
7.	Edastage asendiplaani joonis .dwg formaadis.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Robert Kukke < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, April 17, 2025 10:29 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Tartu mnt 169 laadimistaristu kooskõlastus

Tere!

Saadan kooskõlastamisele Tartu mnt 169 laadimistaristu projekti.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Robert Kukke

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 56204208

 <http://www.eservice.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.