Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 08:25:40 +0300

Tere!

Paide Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/07330 
aadressile Järva maakond, Paide linn, Paide linn, Järve tee 4, Järva 
maakond, Paide linn, 15175 Paide-Mündi-Mäeküla tee// Järve tee 4// Kaevu 
haljasala H4// Lasteaia tänav// Tallinna tn 49// Ujula park P4, Järva 
maakond, Paide linn, 15175 Paide-Mündi-Mäeküla tee// Järve tee 4// Lasteaia 
tänav// Tallinna tn 49// Ujula park P4, Järva maakond, Paide linn, 15175 
Paide-Mündi-Mäeküla tee// Järve tee 4// Kaevu haljasala H1// H4// Lasteaia 
tänav// Tallinna tn 49// Ujula park P4, Järva maakond, Paide linn, Paide 
linn, Järve tee 4, Järva maakond, Paide linn, Järve tee 4, Järva maakond, 
Paide linn, Paide linn, Järve tee 4 (Varjualune 3b, Tsentraalküttetorustik, 
Kanalisatsioon, Veetorustik, Varjualune 3a, Harjutustorn, Paide 
Komandohoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajab pädeva asutuse kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27042844>  (menetlus nr: 
439833), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Paide Linnavalitsus) või menetleja (MAREK KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister