Subject: projektitaotluse esitamine
From: "Ethel Tamm" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 00:08:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Geoloogiateenistus esitab projektitaotluse tehisarulahenduse 
arendamiseks, et Eesti Geoloogiafondi andmekogus hallatavad geoloogiliste 
uuringute tulemused looks praegusest enam väärtust ning oleksid kasutajatele 
kättesaadavad lähtuvalt kasutusvajadusest.

Taotlus on koostatud ja esitatakse justiits- ja digiministri 18.05.2026 
määruse nr 15 “Tulevikukindla andmemajanduse ökosüsteemi mudel ja 
taristulised lahendused andmete turvaliseks haldamiseks, käitlemiseks ja 
väärindamiseks” alusel. Palun leidke digiallkirjastatud taotlus koos lisaga 
kirja manusest.

Lugupidamisega,

Ethel Tamm

Projektijuht

Tel +372 555 46836

Eesti Geoloogiateenistus

 <https://egt.ee/> https://egt.ee/