Subject: Sisendi palve
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 11:00:01 +0300

Viida nr: 12-4.1/381
Reg. kuupäev: 05.06.2026
Sisu:

Riigikogu liikmed on taksoveo teenuse osutamisega seoses esitanud rida 
küsimusi, millele vastamiseks palume Teie juhitud ministeeriumi sisendit.
1. Milline on ministeeriumi hinnang Eesti taksoturu praegusele olukorrale 
ning kas valitsus näeb riski, et Eestis võib tekkida olukord, kus kohalikud 
juhid surutakse turult välja?
2. Kuidas hindate viimati seadusena vastu võetud valistööjõudu puudutavate 
soodustuste mõju takso- ja sõidujagamisteenuse kvaliteedile, 
liiklusohutusele ning juhtide sissetulekutele?

Lugupidamisega
Katrin Tambur
juhtivekspert
[email-masked]
58516035