Subject: Arvamus määruse eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Natalja Zinovjeva - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 14:14:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
25.05.2026 kirja nr 6.1-2/110-1 „Arvamus määruse „Küberturbe taseme
tõstmise toetuse andmise ja kasutamise tingimused ja kord “ eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>