Subject: C-530/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 10:38:05 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/416
Kohtuasja number: C-530/24
Vastuse kuupäev: 02.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hasartmängusektor; lepingud; spordikihlveod; tagasimakse;
teenuste osutamise vabadus
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 56; määrus (EL) nr 1215/2012; määrus (EÜ)
nr 593/2008

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7789

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium