Subject: FW: Patendiseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 13:08:25 +0300

From: Jadvi Tõntson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 17, 2026 10:31 AM
To: Kaia Läänemets-Ester - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Mikk Vahtrus - MKM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Silja Elunurm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Patendiseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (kuupäev digiallkirjas) 
dokumendi nr 6-5/26/3423-1

Pealkiri: Patendiseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu

Lugupidamisega

Silja Elunurm
Sertifitseerimis- ja regulatsiooniteenuste arendusjuht
tai osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

+372 515 0845
+372 515 0845
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.eis.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.