Subject: vastuskiri eelnõule "Teenistusrelvade
From: Kätlin Tänavots <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 10:10:01 +0300

Tere

Täname Teid edastamast Päästeametile arvamuse andmiseks Siseministri 11.
septembri 2018. aasta määruse nr 19 „Teenistusrelvade ja nende laskemoona
ning lahingumoona liigid ja teenistusrelvade, nende laskemoona ja
lahingumoona, tulirelva osade käitlemise ning üleandmise kord“ muutmise
eelnõu.

Päästeamet nõustub eelnõuga ja puuduvad täiendavad ettepanekud.

Kätlin Tänavots

Õigusosakond

õigusloome jurist

+372 5567 0809

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>