Subject: FW: Rapla maakond, Kohila vald Kohila alev Aasa tänava elektroonilise side juurdepääsuvõrgu projekt VT2074
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 12:13:28 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/1918-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 16, 2024 12:09 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Rapla maakond, Kohila vald Kohila alev Aasa tänava
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu projekt VT2074

Tere!

Saadan Teile korrigeeritud projekti.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tel: +372 5786 5900

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 15. aprill 2024 16:37
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Rapla maakond, Kohila vald Kohila alev Aasa tänava elektroonilise
side juurdepääsuvõrgu projekt VT2074

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

*	Palume korrigeerid IKÕ plaanidel kasutusõiguse alade kontuure. IKÕ
ala ulatuseks riigitee maaüksustel määratakse reeglina ala Ehitise
*	horisontaalprojektsiooni välispinnast 1 m ulatuses.

*	Võimalusel palume kaaluda sidekaevu nihutamist kinnistu piirile.

*	Asendiplaani pdf versioonis ei kajastu puurimiskaeviku kaugus
teekatte servast. Samuti palume lisada asendiplaanile ka nn avatud kaeve
kaugus teekatte servast.

*	Palume kajastada asendiplaanil nn noolega kastis avatud meetodil
riigitee maaüksusele rajatava side maakaabelliini min sügavus ning kas
antud lõiku paigaldatakse ka kaitsetoru, kui paigaldatakse siis kajastada
kaitsetoru andmed nn noolega kastis. Juhul kui paigaldatakse ainult
multitoru vms, siis kajastada asendiplaanil multitoru andmed (andmed/tüüp,
tugevus, vastavus TRAM nõuetele jne).

Palume edastada komplektne täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Friday, March 1, 2024 12:48 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Aasa tn 8, 10, 19, 21, 23 Kohila alev, Kohila vald, Rapla
maakond

Tere

Võimalusel palume kaaluda punasega kajastatud varianti ning sidekaev
nihutada kinnistu piirile.

Lisaks juhime tähelepanu, et puurimiskaevikute paiknemine peab vastama
nõuetele.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 28, 2024 1:22 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Aasa tn 8, 10, 19, 21, 23 Kohila alev, Kohila vald, Rapla maakond

Tere!

Väljastasite sideprojektile tehnilised tingimused nr. 7.1-2/24/1918-2.
Sellega seoses saadaksin Teile tagasiside saamiseks lõigu asendiplaanist,
kus on peale kantud 2 võimaliku teega ristumise lahendust.

Sooviks võimaluse korral saada tagasisidet, kumb lahendus on
Transpordiameti vaatest parem lahendus.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900