Subject: Avaliku teabe seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus
From: "Kristi Vink" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 15:59:34 +0300

Tere

Päästeamet tänab võimaluse eest avaldada arvamust avaliku teabe seaduse
muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsusele. Täiendavad ettepanekuid
ei ole.

Lugupidamisega

Kristi Vink

õigusosakond

jurist

+372 5698 2729

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee/> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee/> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee/> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>