Subject: Uute tehniliste tingimuste päring (nõuded 110 kV õhuliini L182 mastide M44-M42 ümbertõstmise projekti koostamisele)
From: Indrek Lillemäe <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jul 2026 15:46:22 +0300

Tere

Pöördume Transpordiameti poole ühe varasema teemaga.

Transpordiamet väljastas 15.10.24 tehnilised tingimused (manuses):
7.1-2/24/17533-2.

Nõuded 110 kV õhuliini L182 mastide M44-M42 ümbertõstmise projekti
koostamisele

riigitee nr 11 km 15,91-16,65 teemaal ja kaitsevööndis.

Oleme vahepeal oma lahendust muutnud, eesmärgiga vähendada 110 kV õhuliini
kaitsevööndit „Ringi“ (KÜ tunnus: 30401:001:1511) ja

„Tillupõllu“ (KÜ tunnus: 30401:001:1951) maaüksustel ning soovime edasi
minna järgmise lahendusega: mastid M44 ja M43 projekteerime riigile

kuuluvatele maaüksustele „Aasametsa“ (KÜ tunnus: 30401:001:2639) ja „11
Tallinna ringtee“ (KÜ tunnus: 30401:001:2036), lisaks jääb trass

selles lõigus kulgema eraomandis olevale „Aasa“ maaüksusele.

Ümbertõstmise trassilõik lõppeb mastiga M42A, asukohaga riigile kuuluval
maaüksusel „11 Tallinna ringtee“ (KÜ tunnus: 30401:001:1646).

Oleme teadlikud, et antud lahenduse peab heaks kiitma võrguvaldaja Elering
AS ning erakinnistute omanikud, kelledelt küsime arvamust ja kooskõlastust
samuti samal ajal.

 Palume väljastada uued tehnilised tingimused.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Indrek Lillemäe

Projekteerimisosakonna juhataja

E-SERVICE AS (GreenLadu project 1 OÜ esindaja)

Tel. (+372) 5 123 057