Subject: Vs: Väimela Tervisekeskuse avamine ja veeproovid
From: "Iris Lints" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 11:30:33 +0300

Palun registreerida

Saatja: Väimela Tervisekeskus <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 8. oktoober 2025 14:24
Adressaat: Iris Lints <[email-masked]>
Teema: Väimela Tervisekeskuse avamine ja veeproovid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Väimela Tervisekeskuses on mai kuust kuni tänaseni (8. okt)  toimunud
ligipääsetavuse projekti-põhised ümberehitused ja suur bassein ning
mullivann on siiamaani suletud. Kavatseme suure basseini ja mullivanni
avada uueks ujumishooajaks eksperimentaalselt 10. oktoobril, kuid
kasutusse anda 13. oktoobril.

Väimela TK-s on nüüd võimalik ka puuetega  (liikumis-, nägemis-, kuulmis-
ja kerge vaimne puue) inimestel, nende erivajadusi arvestades, meie poolt
pakutavaid teenuseid kasutada. Meil on nüüd rajatud kaldpinnad koos
käsipuudega ratastooli inimestele, samas ka  saunad ja liikumisteed on
vastavalt kohandatud, soetatud on basseinitõstuk, on välja ehitatud
tõsteplatvorm liikumisraskustega inimeste ja ratastooli inimeste
võimalikuks liikumiseks esimese ja teise korruse vahel. Ka on vastvalminud
madalamal teenindusletil kuulmispuudega inimestele  silmusvõimendi
vestluse paremaks kuulmiseks. WC-d , pesuruumid, riideruumid on kohandatud
puuetega inimestele kasutamiseks.

Eelpooltooduga seoses on mul ettepanek :

Kas on võimalik, et me teeksime selle sügishooaja esimese veeproovi
kõikidele kolmele veekehale (suur bassein, lastebassein ja mullivann) nov
2025 keskel.

Kena koostööd soovides,

Lugupidamisega,

Henn Antson

Väimela Tervisekeskus

juhataja

5282526

[email-masked] <mailto:[email-masked]>