Subject: FW: Elektriliitumise projekti kooskõlastamisest, Lauri ja Väike-Lauri kinnistud, Vääna-Jõesuu küla, Harku vald. 11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna maantee
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 17:14:33 +0300

Tere

Edastan, palun suunata minule täitmiseks.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Monday, June 30, 2025 4:51 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Elektriliitumise projekti kooskõlastamisest, Lauri ja Väike-Lauri
kinnistud, Vääna-Jõesuu küla, Harku vald. 11390
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna maantee

Tere Elliko

Saadan tehnovõrgu- ja rajatise projekti kooskõlastamise taotluse Lauri ja
Väike- Lauri kinnistute elektrivõrguga liitumiseks.  Transpordiametile
kuuluva tee alt planeeritud läbi minna kinnisel meetodil.

Allkirjastatud taotlus manuses.

Kui midagi vaja parandada/parendada siis sellest kindlasti mulle
võimalusel märku anda.

Ikka head soovides!

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.