Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 08:40:36 +0300

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2611271/06640 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ülemiste 
tee 5, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ülemiste tee T4, Harju 
maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Peterburi tee T10 // Peterburi tee T50 
// Ülemiste tee T4, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Peterburi tee 
T50 // Ülemiste tee T4, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ülemiste 
tee 5 (Ärihoone, Veevarustus, Reovee kanalisatsioon, Sademevee 
kanalisatsioon, Päikesepaneelid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27898310>  (menetlus nr: 
553813), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (ELISABETH DOONER) poole.