Subject: FW: PL25-10-01 Paldiski PEJ otseliin
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Aug 2025 09:01:58 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Irina Gering <[email-masked]>
Sent: Friday, August 22, 2025 8:59 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: PL25-10-01 Paldiski PEJ otseliin

Tere.

Saadan uuesti kooskõlastamiseks.

Projekteerija vastused Teie märkustele:

1. Lisatud

2.Tehtud

3.Parandatud.

4.Lisatud.

5.Ristmevälja joonised on tehtud eraldi lehtedel aga palume ikkagi
mõõtkava jätta 1:100. See teeb joonise kergem loetavaks ehitaja jaoks.

6.Kokku projekti raames paigaldatkse 3 toru D160 ja 1 toru D75. Ainult
ühesse D160 torusse paigaldakse KP maakaabelliini, ülejäänud torud
paigaldatkse perspektiivse liitumisvõimsuse suurendamiseks. AHXAMK-W 36kV
3x300Al+35Cu on üks neljasooneline kaabel, mitte neli kaablit.

7.Meie paigaldame kaablit, mis hakkab töötama 33kV pingel. 36kV see on
kaabli maksimaalne tööpinge, mis on tähistatud kaabli nimetuses.

8. Lisatud.

9. Need asuvad Jaama tn 4 kinnistul.

10. Lisatud.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 24. aprill 2025 11:49
To: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: PL25-10-01 Paldiski PEJ otseliin

Tere

Esinesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, milledest
tulenevalt tagastame taotluse ja palume projektlahendust korrigeerida ning
esitada korrigeeritud ja digitaalselt allkirjastatud projekt minu
e-postile uuesti kooskõlastamiseks:

1.	Palun tehnovõrkude kavandmaisel lähtuda ja ka seletuskirjas
viidata Transpordiamet nõuetele: MA 2018-015 „ Nõuded tehnovõrkude ja
-rajatiste teemaale kavandamisel“ (edaspidi nõuded).
2.	Koos projektiga tuleb esitada kooskõlastamiseks tehnovõrgu
rajamiseks vajaliku riigimaa isikliku kasutusõiguse plaanid. IKÕ plaanide
koostamisel palume lähtuda juhendist „Riigivara kasutamiseks andmine“ ja
näidislahendusest:
<https://transpordiamet.ee/riigiteede-juhendid#tehnovorgud--2>
https://transpordiamet.ee/riigiteede-juhendid#tehnovorgud--2
3.	Riigitee nr 8 Tallinna-Paldiski tee korral on tegemist
põhimaanteega, palume sügavuste ja kaitsetorude kavandamisel lähtuda
nõuete tabelist 1.
4.	Projekti asendiplaanil peavad olema ära näidatud puurimiskaevikute
kaugused teekatte servast, sh kraavi välisnõlvast jne.
5.	Ristumiste kohta tuleb esitada eraldi mõõtkavalised lõikejoonised,
näitamaks tehnovõrgu paiknemist tee muldkehas. Joonistele tuleb loetavalt
kanda olemasoleva tee ja teekatte kontuur, olemasolevate
ehitiste/rajatiste ja projekteeritava tehnovõrgu asukoht ja nende
sügavused maapinnast ning teekattest, teemaa piirid, puurimiskaevikute
asukohad ja kontuurid ning nende kaugused teekattest ja/või muldkeha
alumisest nõlvajoonest, kaitsetoru paiknemine. Lõigete vertikaalne
mõõtkava peab olema 1:50 või 1:25 ja horisontaalne vastavalt 1:100 või
1:50. Joonise koostamisel lähtuda nõuete Lisast 3.
6.	Mida selle läbilõikega on mõeldud, kus on reservtorud? Mitu
tehnovõrku kavandatakse 4, 5 või 6? Mitu puurimist teostatakse? Palun
korrigeerige lahendust, et oleks paremini ja üheselt arusaadav, mida te
kavandate.

7.	Mida te kavandate, kas 36 kV või 33KV, seletuskirjas 33kV?

8.	Lisada seletuskirja ja asendiplaani märkustesse teemaal kaabli
kavandamisel minimaalsed nõuded sügavustele ja kaitsetorudele.

9.	Kus asuvad Tallinnas Sadam AS kuuluvad tehnovõrgud?

10.	Lisage, et Riigiteemaa tuleb peale tööde lõppu korrastada.
Haljastus taastada kasvupinnase ja murukülviga vastavalt „Teetööde
tehniliste kirjelduste“ peatükk nr 9 „Maastikukujundustööd“
kvaliteedinõuetele ja et kõrvale kalded kooskõlastatud projektist on
keelatud.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, April 21, 2025 5:43 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: PL25-10-01 Paldiski PEJ otseliin

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb Paldiski Päikese Elektrijaama otseliini
projekteerimisega BALTIC OIL SERVICE OÜ tellimusel.

Projekti raames on projekteeritud Transpordiameti kinnistutele 11174
Paldiski-Padise tee lõik 2 ( 58001:001:0197) ja 8 Tallinn -Paldiski tee
lõik 1 ( 58001:005:0116 ) keskpinge maakaabelliin + reservtorud.

Seetõttu palun Transpordiameti kooskõlastust planeeritud töödele.

Kooskõlastus palun digitaalselt allkirjastada.

Hiljem võtab Teiega ühendust maalepingute spetsialist, et sõlmida
isiskliku kasutusõiguse lepingu.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.