Subject: Vastus vaidlustusele riigihankes 270281
From: "Riina Loorpuu" <[email-masked]>
To: "RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Dec 2023 15:12:19 +0200

Tere!

Edastan Riigi Tugiteenuste Keskuse vastuse vaidlustusele riigihankes
270281.

Lugupidamisega

Riina Loorpuu
Hankeüksuse juht

Mob: +372 569 75666
Telefon: +372 663 8213
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.