Subject: Re: Vastus kirjale
From: "Merlin Liis-Toomela | Ellex" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 17:03:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tundub, et ikkagi on veel segadus. Jaanuarikuus osutus edukaks Wideni
pakkumine. Ellexi pakkumine oli edukas maikuus.

Heade soovidega
Merlin

Merlin Liis-Toomela
Associate Partner / Head of Data Protection and IT Law | Ellex Raidla
+372 5597 9110

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: Friday, 12 June 2026 16:46:24
Adressaat: Merlin Liis-Toomela | Ellex <[email-masked]>
Teema: Vastus kirjale

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus kirjale

Registreerimise kuupäev: 12.06.2026

Registreerimise number: 5-6/2045-3.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked]
 <http://www.mkm.ee/> http://www.mkm.ee

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiunas offices, authorised and regulated by each country‘s legislative
acts. The standard terms applicable to our services are available for the
specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2026.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2026/01/standard-terms-of-ellex-le
gal-services_en-1.pdf> Ellex Valiunas, and the privacy policy is available
<https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its contents
are confidential. If you are not the intended recipient of this email,
please delete it and notify the sender.