Subject: [DKIM katki]Aeronavigatsiooniteabe edastamise lepingu Lisade B1, D1 ja E1 muudatused 16.06.2026 seisuga
From: "EANS-EDHS" <[email-masked]>
To: "Kerli Reintamm-Gutan - SOM" <[email-masked]>, "Maia-Triin Kanarbik - SOM" <[email-masked]>,Ilja Tšibisov <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 16:25:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Anname teada, et seoses digiNOTAMi osalise rakendamisega Eestis 16. juunil 
2026 muudame aeronavigatsiooniteabe edastamise lepingu Lisasid B1, D1 ja E1. 
Lisade B1, D1 ja E1 muutmine toimub ühepoolselt EANSi algatusel ning ei vaja 
allkirjastamist.

Muudatuste kohta saadeti eelteavitused koos muudatuste kirjeldustega 
aeronavigatsiooniteabe koostajatele 22.05.26. digiNOTAMi osalise rakendamise 
kohta saadeti teavitus teabekoostajatele 12.06.26.

Eeltoodust tulenevalt leiate käesoleva meili manusest alates kuupäevast 
16.06.26 kehtivad Lisad B1, D1 ja E1 (nähtavate muudatustega ja puhtad 
versioonid).

Uued lisad paneme ka AIM kodulehele üles, kust kõik sisse logitud kasutajad 
neid vajadusel vaadata saavad.

Heade soovidega

Margit Markus
kvaliteedispetsialist
Lennuliiklusteeninduse AS
[email-masked]
T: +372 671 0266