Subject: Andmekaitsespetsialisti muutmine
From: "Linntamm, Terje" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 14 Nov 2024 11:14:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun teha muudatus Fortrea Development Ltd Eesti filiaali (14229806)
aadressiga Viru väljak 2, 10111 Tallinn andmekaitsespetsialisti osas ja
määrata uueks andmekaitsespetsialistiks Wendy Archibald. Kirja lisast
leiate digitaalallkirjastatud teatise ja volituse.

Palun andke teada kui vajate täiendavat informatsiooni.

Tervitades

Terje Linntamm

Terje Linntamm (Sööt)
Associate Director, Customer Delivery Lead, EMEA

Adaptive Clinical Delivery

M +372 5013 122 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | fortrea.com
Fortrea Development Limited

  _____

Fortrea
This e-mail may contain confidential, proprietary, or protected
information - including protected health information - that is meant to be
viewed only by the intended recipient or company. Any unauthorized review,
use, copying, downloading or disclosure is strictly prohibited. If this
e-mail is not intended for you, or if you have received this e-mail in
error, please notify the sender immediately. Do not forward it to any
further recipients and permanently delete this e-mail and all attachments.
If you have questions or concerns, please see our privacy policy on
Fortrea.com