Subject: FW: Tagasiside MKM-ile seoses Tööstuse kiirendamise määrusega
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Apr 2026 17:21:22 +0300

From: Tõnu Tuppits <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 8, 2026 4:58 PM
To: Pedro Pokk - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tagasiside MKM-ile seoses Tööstuse kiirendamise määrusega

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Pedro Pokk

Lähetame vastused Tööstuse kiirendamise määruse kohta esitatud
küsimustele.  Lisatud failina.

Parimate soovidega,

Tõnu Tuppits

fookusvaldkonnajuht

taie rakendamise ja seire tiim

strateegia- ja finantsosakond

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS)

+372 507 2572

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sepise 7, 11415 Tallinn

 <http://www.eis.ee> www.eis.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine,
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure,
copying, distribution or taking any other action in reliance on the
contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful.
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete
the material from your systems.