Subject: Baltic Pride 2026 info ja kohtumine
From: "Keio Soomelt" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, "Liisa Merekivi" <[email-masked]>,Rainer Väli <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 07:27:46 +0300

Tere!

Kirjutan Teile seoses festivali Baltic Pride 2026 korraldamisega.

Suurematele sündmustele (rongkäik ja kontsert) oleme võtnud Tallinna 
Linnavalitsusest avaliku ürituse load, kirja lisas on infoks kogu nädala 
kava (tõstsin eraldi suuremad sündmused ka paksus kirjas välja).

Ilmselt on rongkäik väiksem kui 2023. aastal, kuid arvatavasti vähemalt 3000 
inimest võib siiski kokku tulla. Teiste hulgas osalevad rongkäigus ka umbes 
10 välissaatkonna diplomaadid, Saksa Saatkond teavitab (või on seda juba 
teinud) sellest ka Välisministeeriumi.

Varasematel aastatel oleme me enne Pride nädalat Politseis ka korra kohtunud 
ja rääkinud üle turvalisust puudutavad teemad. Milline on Teie hinnang, kas 
peaksime mai viimasel nädalal kohtuma?

parimat
Keio Soomelt

Eesti LGBT Ühing
Baltic Pride 2026
projektijuht