Subject: RW060301_RB Harjumaa põhitrassi raudteetaristu III Etapp. Raudtee kaablikanalisatsioon (projekti kooskõlastamine)
From: "Artjom Klibanov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Peeter Turnau" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 19:13:17 +0300

Tere

Kirjutan Teile seoses tööprojektiga „Rail Baltica Harjumaa põhitrassi
raudteetaristu III Etapp. RW060301. Raudtee kaablikanalisatsioon“.

Saadame Teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti dokumentatsioon saate leida lingi järgi:

<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EmcPQuv3mXFMgrGugK
sfzOEBkEtN7kFSnBiteBYSSftEzQ?e=v3BvaG>  2025-08-28_KK_TRAM

Infoks! Antud kohas katete taastamine toimub vastavalt Kangru liiklussõlme
projektile.

Lugupidamisega

Artjom Klibanov

Elektrivõrkude projekteerija

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, Tallinn 10917

+372 608 1100

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee