Subject: A-1/26
From: <[email-masked]>
To: "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 14:17:42 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/182
Kohtuasja number: A-1/26
Vastuse kuup�ev: 18.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: EL-Mercosur partnerlusleping ja kaubanduse vaheleping; koosk�la 
aluslepingutega
�iguslikud vormid: ELL artikkel 6; ELTL artikkel 218

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8698

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium