Subject: Taotlus VIPSs
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Hanna-Riina Ilves" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 19:09:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
Edastame taotluse.
 
Lugupidamisega

 
Kadri Tomera
Juhataja

 
 	+372 56694 618	[email-masked]	Keila Teraapiakeskus OÜ
Keskväljak 17, Keila	 
Käesolev kiri ja selle lisad sisaldavad  konfidentsiaalset
informatsiooni.Antud e-kirja edastamine kolmandatele isikutele  pole
lubatud. Juhul, kui olete saanud teate eksituse tõttu, palume teavitada
saatjat ning kustutage antud e-kiri koos lisadega koheselt. Vabandame
tekitatud ebamugavuste pärast. /This message, including any attachments,
is confidential. Any use of this message not in accordance with its
intended purpose is prohibited. If you have received this message in
error, please notify the sender and delete this message, including all
attachments. We apologise for any inconvenience caused.

 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avast.com