Subject: FW: Vastus kirjale 09.10.2025 nr 7.1-7/25/1952-4
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 14:16:00 +0300

From: Rein Kallas <[email-masked]>
Sent: Monday, October 13, 2025 2:09 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Vastus kirjale 09.10.2025 nr 7.1-7/25/1952-4

Tere

Palun registreerida deltas ja mulle täitmiseks.

Parimat,

Rein

From: Eike Simmer <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 13, 2025 1:55 PM
To: Rein Kallas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: Peeter Viljamaa <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Indrek Malm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus kirjale 09.10.2025 nr 7.1-7/25/1952-4

Tere!

Transpordiamet esitas oma 09.10.2025 kirjaga nr 7.1-7/25/1952-4
ettepanekud Holsta liivakarjääri väljasõidutee korrastamiseks.

Oleme nõus, et käesoleval aastal on olnud seal vähene liikumine ning
vihmase suve tõttu on tee märgatavalt võssa kasvanud. Kinnitame, et võtame
kohe ette vajalikud tegevused tee ohutumaks muutmiseks – puhastame tee,
parandame nähtavust ning tagame parema ligipääsetavuse. Lisaks oleme
valmis liiklusohutuse tagamiseks vedude korral rakendama reguleerija abi.

Palume käesoleva kirjaga Transpordiametilt tingimuslikku nõusolekut Holsta
liivakarjääri keskkonnaloa pikendamiseks. Lubame, et pöördume Teie poole
koheselt projekteerimistingimuste saamiseks kui oleme loa saanud. Loa
pikendamise protsessiga alustasime juba 27.10.2023 ja ei osanud arvata et
see nii kaua kestab. Kuna kehtiv keskkonnaluba lõppeb juba järgmisel
nädalal (24.10.2025), siis soovime vältida olukorda, kus luba lõpeb enne
kui karjäär saab ammendatud ja korrastatud.

Lugupidamisega

Eike Simmer

Keskkonnaspetsialist

AS TREV-2 Grupp | Mäealuse tn 2/4, Tallinn, 12618 | http://www.trev2.ee/ |
Mobiil +372 5388 6533 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!