Subject: FW: Vastus ülevaade 2025. aastal Eestis antud riigiabist ja vähese tähtsusega abist - RAM 25.06.2026 kiri nr 12.1-1/2725-1
From: "Info - RAM" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 08:57:27 +0300

From: Terje Kleemann - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 10, 2026 9:17 AM
To: Ljudmila Sokolnikova - RAM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus ülevaade 2025. aastal Eestis antud riigiabist ja vähese
tähtsusega abist - RAM 25.06.2026 kiri nr 12.1-1/2725-1

Tere!

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium annab teada, et RAM-i poolt
koostatud dokumendi, „Ülevaade 2025. aastal Eestis antud riigiabist ja
vähese tähtsusega abist“ kohta täiendusettepanekuid ei ole, kuid esitame
väikesed märkused:

1) alamärkus 39 juures võiks selguse huvides välja tuua, mida tähendab
punkti c ala;

2) lk 21 on tabeli numeratsioon vale, peaks olema „Tabel 7.“

Lugupidamisega

	Terje Kleemann
välisvahendite õiguse nõunik
Strateegiaosakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5305 4377  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn