Subject: Teabenõue
From: "Angela Kase | WALLESS" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 10:51:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun Konkurentsiametilt vastust küsimusele, kas ÜVVKS §-le 22 tuginedes
võib vee-ettevõtja küsida liitumistasu kulutuste eest, mida ta ise teinud
ei ole ega tegema hakka?

Kuna tegemist on kohtuvaidlusega, siis oleksin väga tänulik, kui vastate
esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Angela Kase

Nõunik | Vandeadvokaat

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

506 2981

Liivalaia 36, 10132 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!