Subject: Eesti Pimedate Liidu tagasiside abivahendite ja meditsiiniseadmete reformi eelnõule
From: "Jakob Rosin" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 14:37:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Eesti Pimedate Liit esitab tagasiside ravikindlustuse seaduse ja teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõule, mis käsitleb abivahendite ja
meditsiiniseadmete reformi.

Tagasiside on lisatud kirjale.

Head
Jakob

Jakob Rosin

Juhatuse esimees | Eesti Pimedate Liit

Chairman of the Board | Estonian Blind Union

Tel:  <tel:+3725232932> +372 5232 932

 <https://pimedateliit.ee/> pimedateliit.ee

 <https://www.facebook.com/pimedateliit> Eesti Pimedate Liit on Facebook

 <https://pimedateliit.ee/>