Subject: Re: Vastus selgitustaotlusele
From: "Triin Perkson" <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 15:52:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Aitäh vastuse eest - paraku jätab see põhiosale küsimusest vastamata:
Eelkõige on vajalik vastus sellele lõigule:
Kuidas aga on siis, kui kindlustus taotleb hukkunud isiku terviseandmeid?
Kas info küsimine ja edastamise õigus on pärija käes? Mis saab siis, kui
pärija keelab infot edastamast ja kindlustus nõuab info edastamist?
Aastaid tagasi on olnud juhtum, kus mõlemad osapooled on keskust kohtuga
ähvardanud, kahjuks ma ei tea, mis sellest lõpuks sai. Paluksin
kommentaari ja juhiseid, kuidas sellises olukorras oleks juriidiliselt
korrektne käituda.

Kõike head soovides / Kind regards,
dr Triin Perkson

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 19, 2024 3:53 PM
To: Triin Perkson <[email-masked]>
Subject: Vastus selgitustaotlusele

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus selgitustaotlusele

Registreerimise kuupäev: 19.03.2024

Registreerimise number: 2.1.-5/24/565-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked]
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880>
Facebookist