Subject: FW: 11101 Kallavere-Ülgase tee muru niitmisest
From: "Kallavere Majak" <[email-masked]>
To: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Jul 2025 16:52:14 +0300

Tere Tõnis,

Tänan vastamast! Tegin foto muru kõrgusest, millel on näha, et maksimaalne 
muru kõrgus 1. seisunditaseme tee puhul on ületatud (lootusega, et 
mõõtemeetodika on õige). Palun andke teada, millised on edasised sammud?

Lugupidamisega,

AÜ Kalavere Majak esindaja

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 23, 2025 8:51 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Tõnis 
Pihlamägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: re: 11101 Kallavere-Ülgase tee muru niitmisest

Tere,

Täname pöördumast. Muru niidetakse vastavalt muru kõrgusele. 1. 
seisunditaseme tee puhul maksimaale muru kõrgus 40 cm. Teed niidetakse 3m 
laiuselt katte servast ja ühe korra aastas niidetakse kogu teemaa.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903 Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> 
www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

Subject: Re: 11101 Kallavere-Ülgase tee muru niitmisest
From: "Kallavere Majak" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 10:21:58 +0300

Tere,

Olen AÜ Kalavere Majak (80133363) volitatud esindaja  ning soovin teada 
saada, kas ja millal on planeeritud muru niitmine 24504:004:0102 
katastriüksusel, paralleelselt 24501:001:1936 katastriüksusega (Ülgase tee 
2, AÜ Kalavere Majaka maad)?

Lugupidamisega,
Aiandusühistu Kalavere Majak

Kallavere Majak <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere,

Olen AÜ Kalavere Majak (80133363) volitatud esindaja  ning soovin teada 
saada, kas ja millal on planeeritud muru niitmine 24504:004:0102 
katastriüksusel, paralleelselt 24501:001:1936 katastriüksusega (Ülgase tee 
2, AÜ Kalavere Majaka maad)?

Lugupidamisega,
Aiandusühistu Kalavere Majak