Subject: Haapsalus L.Koidula tn 4 kuni 20 tänava sulgemisest teavitamine/kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 13:58:32 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Seoses Haapsalus Lydia Koidula tänaval asfalteerimistöödega on tänav suletud 
sõidukitele liiklemiseks L.Koidula tn 4 kuni L.Koidula tn 20, k.a Rahu tn 
ristmik 23.09.2024-28.09.2024 kl 08:00.

Jalakäiatele tagatud läbipääs igal ajal.

Palun kooskõlastada tänava sulgemine, et saaksime taotleda sulgemisluba 
Haapsalu Linnavalitsuselt.

Lugupidamisega

Olja Markova

projektijuht

Magma AS

Puuvilla 19, Tallinn 10314

tel                +372 526 1456

e-post    [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.magma.ee/>