Subject: FW: Kallaste kinnistu ristumiskoha leping
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Apr 2026 07:23:46 +0300

From: Taaniel Aruja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 7, 2026 10:13 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kallaste kinnistu ristumiskoha leping

Tere,

Muudetud projekt manuses. Kas saame sellega edasi minna?

Lugupidamisega,

Taaniel Aruja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5271118

From: Marje-Ly Rebas [mailto:[email-masked]]
Sent: teisipäev, 24. märts 2026 10:16
To: Taaniel Aruja
Subject: RE: Kallaste kinnistu ristumiskoha leping

Lp Taaniel Aruja

Pidasin katte asendamise osas nõu meie korrashoiu projektijuhiga. Kuna
riigitee kate, mustkate, on tolmuvaba aga freespuru ei ole tolmuvaba, siis
minimaalselt saaks lubada sinna 2x pindamise asfalteerimise asemel.

Katte asendamisel peame muutma ka ristumiskoha ehitamise lepingut. Selleks
on vaja projekti muuta (joonised, seletuskiri, põhimaterjalide loetelu),
muudetud projekti lisan lepingu muudatuse juurde.

From: Taaniel Aruja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 23, 2026 1:03 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Kallaste kinnistu ristumiskoha leping

Tere,

Uurime seoses Kallaste kinnistu ristumiskoha lepinguga, kas Teie poolt
oleks aksepteeritav mahasõit teha freesasfaldiga?

Oleme võtmas mitmest kohast pakkumisi ja oleme saanud tagasisidet, et uue
asfaldiga tegemine läheks hästi kulukaks vs freesasfaldiga.

Mahasõit jääks teenindama ainult Kallaste kinnistut.

Lugupidamisega,

Taaniel Aruja

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5271118

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: neljapäev, 23. november 2023 10:39
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: Taaniel Aruja
Subject: Re: Kallaste kinnistu ristumiskoha leping

Tere
Allkirjastatud leping manuses

Parimat

Meelis Simulant

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kuupäeval kolmapäev, 15. november 2023 at 19:21, kirjutas
<mailto:[email-masked]> [email-masked]:

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Kallaste kinnistu ristumiskoha leping
Registreerimise kuupäev: 15.11.2023
Registreerimise number: 7.1-1/23/17483-5.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile
ristumiskoha ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja
Transpordiametile tagastada. Leping annab õiguse ehitada ristumiskoht
lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 –
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile (
<mailto:dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]>
[email-masked]). Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe
informeerida ( <mailto:dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]>
[email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti esindaja tööde
vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Marje-Ly Rebas
peaspetsialist
58581095

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com