Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 16:55:34 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/15487 aadressile Harju maakond, Anija vald, Aegviidu 
alev, Aegviidu raudteejaam // Tallinn-Tapa 162,3-164,2 km // Lääne-Viru 
maakond, Tapa vald, Jäneda küla, Jäneda jaam // Raudteeääre // Tallinn-Tapa 
164,2-172,9 km // Lehtse alevik, Lehtse raudteejaam // Vaksali tn 1 // Läste 
küla, Lehtse raudteejaam // Tapa linn, Kauba tn 8 // Tapa raudteejaam // Uus 
tn 15 // Valve tn 5 // Tõõrakõrve küla, Tallinn-Tapa 175,0-178,7 km 
(Aegviidu-Tapa jaamavahe automaatblokeering) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA Aegviidu-Tapa jaamavahe automaatblokeeringu ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27358782>  (menetlus nr: 
467469), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.