Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Sep 2025 12:59:02 +0300

From: Naima Kabral <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 5, 2025 10:06 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Bussipeatused Võru vallas

Tere !

Võru vallalt saabus Kagu Ühistranspordikeskusele info, et praegused Navi
bussipeatused vajavad liigutamist ohutumasse asukohta. Uute Navi
bussipeatuste asukohad on märgitud lisatud kaardil. Navi kaupluse peatus
jääb samasse kohta, kus see asub praeguseni.

Palume kooskõlastust Navi peatuste ümbertõstmiseks uude kohta.

Reisijate parema teenindamise huvides ühistranspordiga on tekkinud vajadus
Paidra põik bussipeatuse tähistamiseks ka teisel pool teed. Lisan kaardi
uue võimaliku peatuse asukohaga. Palume väljastada Kagu
Ühistranspordikeskusele tingimused uue Paidra põik peatuse rajamiseks
riigiteele 25241.

Lugupidamisega

Naima Kabral

Taristu- ja seirespetsialist

MTÜ Kagu Ühistranspordikeskus

------------------------------------------

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

51966114

Kesk 20 / 63308 Põlva

www.kagu.ytk.ee <http://www.kagu.ytk.ee/>