Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 22:00:50 +0200

Tere!

Haapsalu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15175 
aadressile Lääne maakond, Haapsalu linn, Uuemõisa alevik, 9 
Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee L14 // Tallinna mnt 87, Lääne maakond, Haapsalu 
linn, Uuemõisa alevik, 9 Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee L14 // Kooli tee // 
Tallinna mnt 87, Lääne maakond, Haapsalu linn, Kooli tee // L1 // Mõisa tee 
L2 // Tallinna mnt 87 // Uuemõisa alevik 4, Lääne maakond, Haapsalu linn, 
Uuemõisa alevik, Kooli tee // Tallinna mnt 87, Lääne maakond, Haapsalu linn, 
Uuemõisa alevik, Tallinna mnt 87, Lääne maakond, Haapsalu linn, Uuemõisa 
alevik, Tallinna mnt 87, Lääne maakond, Haapsalu linn, Uuemõisa alevik, 9 
Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee L14 // Tallinna mnt 87 (Sõidutee, jalgteed, 
Veetorustik, Olmekanalisatsioon, Sademeveetorustik, Tuletõrjehüdrant H1, 
Tänavavalgustus, Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: jalgtee rajamine, mis ristub 
Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee L14

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27294141>  (menetlus nr: 
471175), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haapsalu Linnavalitsus) või menetleja (TÕNU TAMMESALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister