Subject: Muudatused piiravates meetmetes seoses olukorraga Kongo Demokraatlikus Vabariigis
From: "Andres Siplane" <[email-masked]>
To: "Piret Tinkus \(EMTA\)" <[email-masked]>, "Silvester Soop \(SiM\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Egle Kossas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kati Kikas \(MKM\)" <[email-masked]>, "Koidu Talli \(MKM\)" <[email-masked]>, "Ele Russak \(sisemin.\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Cc: "Kati Kiisverk" <[email-masked]>,Merje Mägi <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 16:22:59 +0300

Tere!

EL Nõukogu otsustas 28.07.2026 teha muudatused piiravate meetmete kohta
seoses olukorraga Kongo Demokraatlikus Vabariigis. Muudatustega lisatakse
piiravate meetmete subjektide loetellu kaks isikut ja üks üksus.

Muudatuste jõustamiseks võttis Nõukogu vastu rakendusotsuse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=OJ:L_202601877>
(ÜVJP) 2026/1877 ning rakendusmääruse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=OJ:L_202601880>
(EL) 2026/1880.

Muudatused jõustuvad 28.07.

Tervitades

Andres Siplane
Välisministeerium
peaspetsialist
Sanktsioonide ja strateegilise kauba kontrolli osakond
+372 55 14 824
 <http://www.vm.ee> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn