Subject: Teavitus asutuselt arvamuse / kooskõlastuse küsimise kohta TPR-s
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 14:15:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Hea TPR kasutaja!

Käesolevaga teavitame, et Teie asutuselt oodatakse arvamust või 
kooskõlastust ning sellele ülesandele pole veel valitud vastutavat täitjat. 
Palume määrata ülesande eest vastutav täitja esimesel võimalusel.
Planeering: DP046310 Astangu tn 76 kinnistu ja lähiala detailplaneering
Toiming: Detailplaneeringu kooskõlastamine enne vastuvõtmist
Tagasiside tüüp: Kooskõlastus
Esitaja: Terviseamet
Tähtaeg: 19.07.2026
Sisu: Palume detailplaneeringule kooskõlastust.

Otselink ülesandele: 
https://tpr.tallinn.ee/menetlus/DP046310/arvamused/toiming/333950/tagasiside/261122

Lugupidamisega
Tallinna Linnaplaneerimise Amet