Subject: FW: elektriprojekti IP8969-K2 "Rõngu - Puka 10 kV fiidri rekonstrueerimise 2. etapp. Puka alevik ja Ruuna küla, Otepää vald, Valga maakond" kooskõlastamine.
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jun 2026 13:14:12 +0300

From: Mee, Andres <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 3, 2026 3:44 PM
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: elektriprojekti IP8969-K2 "Rõngu - Puka 10 kV fiidri 
rekonstrueerimise 2. etapp. Puka alevik ja Ruuna küla, Otepää vald, Valga 
maakond" kooskõlastamine.

Tere

Edastan parandatud elektriprojekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte: 
https://www.leonhard-weiss.ee/

Saatja: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 13. mai 2026 16:22
Adressaat: Mee, Andres <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: elektriprojekti IP8969-K2 "Rõngu - Puka 10 kV fiidri 
rekonstrueerimise 2. etapp. Puka alevik ja Ruuna küla, Otepää vald, Valga 
maakond" kooskõlastamine.

Tere!

Saadan projekteerimistingimused

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Mee, Andres <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 30, 2026 12:30 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: elektriprojekti IP8969-K2 "Rõngu - Puka 10 kV fiidri 
rekonstrueerimise 2. etapp. Puka alevik ja Ruuna küla, Otepää vald, Valga 
maakond" kooskõlastamine.

Lp Transpordiameti esindaja

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti nr 
IP8969-K2 „Rõngu - Puka 10 kV fiidri rekonstrueerimise 2. etapp. Puka alevik 
ja Ruuna küla, Otepää vald, Valga maakond“, mille edastame teile 
kooskõlastamiseks.

Kooskõlastuse vastuse palume edastada aadressil: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte: 
https://www.leonhard-weiss.ee/