Subject: [DKIM katki]RE: E-arvete kohustuslikuks muutmine alates 2027. aastast
From: "Jaanika Laansalu" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 14:48:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere jälle

Tuletan end igaks juhuks meelde. Kas oleks palun võimalik saada alloleva 
osas infot?

Parimate soovidega

Jaanika Laansalu
Director

From: Jaanika Laansalu
Sent: reede, 29. mai 2026 13:44
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: E-arvete kohustuslikuks muutmine alates 2027. aastast

Tere

Kirjutan seoses Rahandusministeeriumi poolt esitatud ettepanekutega 
käibemaksu laekumise parandamiseks. Nimetatud ettepanekute kohaselt plaaniti 
alates 2027. aastast kaotada tehingute deklareerimisel 1000 euro piirmäär 
ning muuta e‑arvete kasutamine kohustuslikuks.

Palun andke teada, kas seoses nende ettepanekutega on toimunud täiendavaid 
arenguid, eelkõige e‑arvete kohustuslikuks muutmise osas.

Artikli link:

https://www.fin.ee/uudised/rahandusministeerium-esitas-ettepanekud-kaibemaksulaekumise-parandamiseks

Parimate soovidega

Jaanika Laansalu
Director
Lead of Compliance Services
Onestli OÜ
Tallinn

  <http://kert.diip.ee/onestli/PHONE.png>

+372 5358 2001

  <http://kert.diip.ee/onestli/EMAIL.png>

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <http://kert.diip.ee/onestli/WWW.png>

 <http://www.onestli.ee/> www.onestli.ee

  <https://kert.diip.ee/onestli/onestli-logo.png>

Disclaimer: This email is intended solely for its intended recipient(s) and 
may include confidential or privileged information. The contents of this 
email and any accompanying documents do not constitute a binding agreement 
unless explicitly stated otherwise or signed by the relevant parties. 
Unauthorized sharing, modification, or disclosure of its contents is 
prohibited by law. If you have received this message in error, please inform 
the sender immediately, delete it from your system, and refrain from copying 
or sharing its contents.

Please note that email transmission carries inherent risks, including 
potential interception, corruption, loss, delays, or the presence of 
viruses. The sender cannot accept responsibility for any errors or omissions 
that arise during the transmission of this message. Emails are considered 
professional communications and may be accessed by the sender’s organization 
for oversight and continuity of business operations.

Additionally, there may be reporting obligations under the DAC 6 Directive, 
which amends Directive 2011/16/EU regarding administrative cooperation in 
taxation matters. For further details, please refer to the relevant 
guidelines.

The handling of your personal data complies with applicable laws. You may 
request full details about how Onestli OÜ processes personal data, your 
associated rights, and contact options for further inquiries via the 
provided links or contact details.