Subject: Vastuskiri, Tähesaju Lastehoid OÜ
From: "Erika Poots - RTK" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 15:49:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

From: Gea Metus <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 16, 2025 3:45 PM
To: Erika Poots - RTK <[email-masked]>
Subject: Ed: Vastuskiri, Tähesaju Lastehoid OÜ

Tere

Palun registreerida.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 15. september 2025 16:21
Adressaat: Gea Metus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Vastuskiri, Tähesaju Lastehoid OÜ

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovin küsida infot, kust ja kellelt oleks võimalik tellida järgmised 
mõõdistustööd:

1.	Valgustustiheduse mõõtmistulemused
2.	Sundventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused
3.	Tehnoseadmete müra mõõtmistulemused (juhul, kui on sundventilatsioon)

  Minu maakler edastas mulle suitsueemaldussüsteemi aktid.

Ette tänades.

пн, 8 сент. 2025 г. в 15:41, Gea Metus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere

Soovite alustada alusharidusseaduse alusel lapsehoiuteenuse osutamisega 
aadressil Tähesaju 21, Tallinn ning uurite, milliseid dokumente on vaja 
esitada terviseohutuse hinnangu saamiseks.

Selgitan, et terviseohutuse hinnangu saamiseks tuleb esitada taotlus 
Terviseameti veebilehel 
<https://www.terviseamet.ee/keskkonnatervis/terviseohutuse-hinnangud/taotlus-haridusasutusele> 
https://www.terviseamet.ee/keskkonnatervis/terviseohutuse-hinnangud/taotlus-haridusasutusele 
ning järgmised dokumendid:

1)            Joogivee analüüsi tulemused - Juhin tähelepanu, et proovivõtja 
peab olema atesteeritud (sotsiaalministri 24.09.2019 määrus nr 61 „Joogivee 
kvaliteedi- ja kontrollinõuded ja analüüsimeetodid ning tarbijale teabe 
esitamise nõuded“ § 9 lg 6).

2)            Valgustustiheduse mõõtmistulemused

3)            Sundventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

4)            Tehnoseadmete müra mõõtmistulemused (juhul, kui on 
sundventilatsioon)

5)            Ruumiplaan pindalade ja ruumi kasutusotstarbega

6)            Lastehoiu päevakava

7)            Lastehoiu riskianalüüs laste turvalisuse ja ohutuse 
hindamiseks, tervise kaitsmiseks ning vigastuste ja haiguste ennetamiseks

8)            Lisaks on soovitatav täpsustada mitmele lapsele ja mis vanuses 
lastele on teenus planeeritud

Osa neist dokumentidest saab esitada koos veebitaotlusega, ülejäänud 
dokumendid saate esitada inspektorile, kes Teie taotluse läbi vaatab ja 
täiendavalt ühendust võtab, et ruumide ülevaatuseks aeg kokku leppida.

Juhin tähelepanu, et alates 01.09.2025 jõustus uus Vabariigi Valitsuse 
määrus nr 47 Lastehoiu ja lasteaia õpi- ja kasvukeskkonna nõuded 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/128062025006> , millega on kehtestatud 
nõuded planeeritavale lapsehoiuteenusele.

Täiendavate küsimuste korral võite minuga ühendust võtta.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 8. september 2025 14:57
Adressaat: Gea Metus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Päring, Tähesaju Lastehoid OÜ

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täpsustan, et ettevõte on OÜ ning soovin alustada tavapärastele lastele 
suunatud lapsehoiuteenuse pakkumisega. Seega on tegemist alushariduseseaduse 
alusel lastehoiuga.

Palun Teie abi ja juhiseid, millised dokumendid on vajalikud terviseohutuse 
hinnangu taotlemiseks.

Ette tänades ja lugupidamisega

Aljona Perezogina
Tähesaju Lastehoid OÜ

чт, 4 сент. 2025 г. в 11:07, Gea Metus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere

Soovite alustada lapsehoiuteenuse osutamisega aadressil Tähesaju 21, Tallinn 
ning uurite, milliseid dokumente on vaja esitada terviseohutuse hinnangu 
saamiseks.

Palun täpsustada, kas planeeritav lapsehoiuteenus on sotsiaalhoolekande 
seaduse alusel suure hooldus- ja abivajadusega lapse hoiu teenus või 
alusharidusseaduse alusel lastehoid.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 28. august 2025 14:55
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema:

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovime enne lastehoiuteenuse alustamist saada Terviseametilt hinnangu meie 
ruumide ja sisustuse vastavuse kohta kehtivatele tervisekaitsenõuetele. 
Tegemist on uue hoonega ning meie ei ole selles protsessis täielikult 
kursis, seetõttu vajame teie abi, et teada saada, milliseid dokumente ja 
tõendeid hindamiseks esitada ning kuidas hindamine täpselt toimub.

Lastehoiu andmed:

*	Asutuse nimi: Tähesaju Lastehoid OÜ
*	Aadress: Tähesaju 21

Oleksime väga tänulikud, kui saaksite meid juhendada ja vajadusel saata kõik 
vajalikud vormid ning info hindamise algatamiseks.

Tänan teid ette abi ja juhendamise eest.

Parimate soovidega,

Aljona Perezogina
Tähesaju Lastehoid OÜ