Subject: Küsimus päästeauto juurdepääsu nõuete kohta
From: "Kaimar Juss" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: "Priit Humal" <[email-masked]>, "LMO LKT liikluskorralduse teenistus" <[email-masked]>, "LMO Teedeteenistus" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 09:21:20 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere
Soovin täpsustada päästeauto juurdepääsu nõudeid korterelamu puhul.
Kas kehtivate nõuete järgi peab päästeauto pääsema hoone juurde selliselt,
et tal on võimalik peatuda vahetult hoone seina ääres või loetakse
piisavaks lahendust, kus päästeauto saab hoonele ligi mõistlikule
kaugusele (nt 5 - 15 meetrit)?
Täiendavalt palun täpsustada, et kas on nõutav eraldi päästetehnika tööala
(nt redelauto jaoks) ning millised on selle peamised tingimused.
Antud info on väga vajalik projekteerijatele, kes koostavad uusi
lahendusi, et tagada nõuetele vastav ja üheselt mõistetav juurdepääsu
planeerimine juba projekteerimise etapis.
Võimalusel palun viidata ka asjakohastele õigusaktidele või
juhendmaterjalidele.

Parimat
Kaimar Juss
--
Tartu Linnavalitsus | ajutise liikluskorralduse peaspetsialist | +372 528
0307 |  <https://www.tartu.ee/> tartu.ee