Subject: Liivaranna tee 15b kinnistu detailplaneeringust (DP042550 Kruusaranna tee 5 kinnistu ja lähiala detailplaneering)
From: "Inga Hansaar | K-Projekt" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Jüri Järvsalu <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 17:33:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere,
 
Esitan koostöö faasis tutvumiseks ja seisukoha andmiseks Liivaranna tee
15b kinnistu detailplaneeringu lahenduse, ametliku nimetusega ”Kruusaranna
tee 5 kinnistu ja lähiala detailplaneering”. Planeeringu pealkiri vajab
Tallinna Linnavalitsuse poolt muutmist, kuna Kruusaranna tee 5 omanik ei
soovi oma krundiga planeeringu koostamises enam osaleda. 
 
Liivaranna tee 15b kinnistu on planeeritud säilitada enamjaolt loodusliku
haljasalana, katastriüksuse põhjaossa on kavandatud laste purjespordikooli
väikesadamat teenindavad hooned. 
Planeeringuga on ette nähtud säilitada Liivaranna tee 15b kinnistul olev
jalgrada ning see on määratud avalikuks kasutamiseks.  
Väikesadama väljaehitamise käigus on vaja merre rajada slipp ja ujuvkai.
Eskiisi koostas Corson OÜ, Toomas Liiv. 
Sadama teenindamiseks vajalikud sõidukid (sõiduauto &#43;järelhaagis) ei
hakka liikuma igapäevaselt. Õppepaate hakatakse hooajal hoidma
väikesadamas. 
Õppepaate transporditakse käsitsi ja/või käruga autoparklast slipile.
Autotranspordi juurdepääs mere äärde on välistatud.
 
KSH hinnangu koostas Kobras OÜ.

 
Detailplaneeringu ja KSH materjalid on leitavad siit lingilt:
 
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/Ekij-eKNHapOiVbsM2eW8KQBV-eq4XxDR3Q
c7D9_0uuwMQ?e=woLtlK>   2024-10-09 Liivaranna tee 15b DP

 
Tervitades

Inga Hansaar
mob: &#43;372 509 8702
tel: &#43;372 626 4100
 <http://kprojekt.ee/>