Subject: Kutse ülemaailmse eestluse koostöökomisjoni koosolekule 10.05.2024
From: "VMinfo" <[email-masked]>
To: "Diasporaa" <[email-masked]>
Cc: "Kadri Linnas" <[email-masked]>,Marin Mõttus <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 16:47:44 +0300

Austatud ülemaailmse eestluse koostöökomisjoni liige

Olete oodatud osa võtma  <https://www.riigiteataja.ee/akt/325052021006> 
ülemaailmse eestluse koostöökomisjoni koosolekust, mis peetakse reedel, 10. 
mail kell 10.00 (Eesti aja järgi) Välisministeeriumis. Välismaalt on 
võimalik osaleda ka virtuaalselt Pexipi keskkonnas.

Päevakord

1.        Välisministri sõnavõtt, Margus Tsahkna

2.       Valitsusliikmete sõnavõtud (ülekinnitamisel)

3.       Üleilmse Eesti Kesknõukogu presidendi sõnavõtt, Sirle Sööt

4.      Üleilmse eestluse valdkonna arengud viimasel aastal, 
Välisministeeriumi globaalküsimuste asekantsler Minna-Liina Lind ja üleilmse 
eestluse diplomaatilise eriesindaja Marin Mõttus

5.       Ülevaade 
<https://www.vm.ee/tegevus/uleilmne-eestlus/uleilmse-eestluse-eesmark> 
üleilmse eestluse tegevuskava elluviimisest riigi institutsioonide kaupa, 
väliskogukondade esindajate tagasiside ja kommentaarid

-          Kultuuriministeerium ja Integratsiooni Sihtasutus

-          Haridus- ja Teadusministeerium ja Eesti Keele Instituut

-          Siseministeerium ja EELK

-          Majandus- ja kommunikatsiooni ministeerium ja Kaubandus- ja 
Tööstuskoda

-          Sotsiaalministeerium

-          Välisministeerium

6.      Ülevaade ESTO 2025 ettevalmistusest, Sirle Sööt

7.       Toronto KESKUSe rajamise hetkeseis, Ellen Valter

8.      Koostöökomisjoni edasisest tegevusest üleilmse eestluse tegevuskava 
uuendamisel

9.      Väliskogukondade esindajate tagasiside ja ettepanekud

10.    Kokkuvõte ja lõppsõna

Koosolek kestab ligikaudu kella 13ni, millele järgneb ühine lõunasöök.

Palun andke hiljemalt 03. maiks teada enda või oma asendusliikme osalemisest 
(füüsiliselt või virtuaalselt) või mitteosalemisest nii koosolekul kui 
lõunasöögil aadressil  <mailto:[email-masked]> [email-masked]. 
Virtuaalse osaluse kinnitanutele saadame liitumise lingi Pexipi keskkonnas.

Kuna välisminister viibib eemal siis edastame teile ametliku, allkirjastatud 
kutse hiljemalt 03.05.

Lugupidamisega

Marin Mõttus

Üleilmse eestluse diplomaatiline eriesindaja

Välisministeerium
+372 637 7260
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn