Subject: Muudatused teatavates eripiirangutes organisatsioonidega ISIL (Daesh) ja Al-Qaida seotud teatavate isikute ja üksuste vastu
From: Mihkel Märtens <[email-masked]>
To: "Piret Tinkus \(EMTA\)" <[email-masked]>, "Silvester Soop \(SiM\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Egle Kossas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kati Kikas \(MKM\)" <[email-masked]>, "Koidu Talli \(MKM\)" <[email-masked]>, "Ele Russak \(sisemin.\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Cc: "Kati Kiisverk" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 19:26:15 +0300

Tere!

Euroopa Komisjon otsustas 02.06.2026 teha muudatused teatavates
eripiirangutes organisatsioonidega ISIL (Daesh) ja Al-Qaida seotud
teatavate isikute ja üksuste vastu. Muudatustega eemaldatakse piiravate
meetmete nimekirjast seitse isikut, tulenevalt ÜRO julgeolekunõukogu
sanktsioonide komitee 21.05.2026 otsusest.

Muudatuste jõustamiseks võttis Komisjon vastu rakendusmääruse (EL)
2026/1211
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=OJ:L_202601211> ,
millega muudetakse 357. korda nõukogu määrust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX%3A02002R0881-20
260408> (EÜ) nr 881/2002.

Muudatused jõustuvad 03.06.

Tervitades

Mihkel Märtens
Välisministeerium
Lauaülem
Sanktsioonide ja strateegilise kauba kontrolli osakond
+372 637 7352
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn