Subject: FW: Infopäringu seoses alaealise lapse nimel väärtpaberite omandamise ja võõrandamisega järgsed tegevused
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 08:57:18 +0300

From: Kertu Tuuling - JUSTDIGI
Sent: Tuesday, May 12, 2026 3:48 PM
To: 'Katrin Kaus' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Infopäringu seoses alaealise lapse nimel väärtpaberite
omandamise ja võõrandamisega järgsed tegevused

Tere!

Antud momendil on arvamuse küsimiseks ja ministeeriumitega
kooskõlastamiseks meie majast välja liikunud eelnõu, mis lihtsustab
alaealise nimel tema varaga väärtpaberite tehingute tegemist, st edaspidi
ei ole vajalik kohtunõusolek. Kas eelnõu sellisele kujule jääb, on veel
vara öelda. Tagasisidet eelnõule ootame 22.maiks.

Link eelnõule:  <https://eelnoud.valitsus.ee/main#9rBKbIb7>
Perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seadus – EIS

Loodan, et see info on abiks.

Lugupidamisega

Kertu Tuuling
nõunik
Justiits- ja Digiministeerium
58867043

From: Katrin Kaus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 4, 2026 11:56 AM
To: Kertu Tuuling - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Infopäringu seoses alaealise lapse nimel väärtpaberite omandamise
ja võõrandamisega järgsed tegevused

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan Teile SEB Pangast seoses 2025 suvel Justiits-ja digiministeeriumi
tõstatatud alaealistele investeerimise teemadega.

Sooviksin võimalusel teada, kas selle infopäringuga kogutud andmed võiksid
lähitulevikus tuua endaga kaasa kehtiva regulatsiooni muudatusi.

Olin info kokkukogumise töögrupis ja sain aru, et praktiline vaade on
turuosalistel küllalt erinev, ning esindades konservatiivsemat käsitlust,
oleme huvitatud regulatsiooni lihtsustamisest või selgitamisest.

Olen tänulik igasuguse tagasiside eest.

Lugupidamisega,

Katrin Kaus

AS SEB Pank

Investeerimisteenuste juriidiline osakond

Jurist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>