Subject: Päring maanteelt põllule maha sõitmise võimaluse kohta
From: "Maarja Paomees" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 09:20:11 +0300

Lugupeetud Transpordiameti esindaja,

Soovin esitada päringu seoses võimalusega traktoritega maanteelt otse
põllule maha sõita. Olen lisatud manusesse lisanud foto asukohast, kust
sooviksin maanteelt maha sõita. Pildi asukoht on Hummulis, Valga-Uulu mnt
23-24 kilomeetri vahel. Punase ringiga on märgitud punkt, kust oleks
mõistlik põllule sõita.

Palun andke teada, millised nõuded ja load on selleks vajalikud ning
kuidas Transpordiamet sellesse suhtuks. Samuti sooviksin infot, kas on
vaja täiendavaid ohutusmeetmeid või muid tingimusi arvesse võtta.

Ootan teie tagasisidet ning juhiseid edasiste sammude osas.

Lugupidamisega,

Maarja Paomees

Juhataja

Hummuli Agro OÜ

Tel: +372 56872633

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

https://agrone.ee/

 <http://agrone.ee/>

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Antud e-kiri on konfidentsiaalne ja võib sisaldada
seadusega kaitstud teavet. Kui olete selle kogemata saanud, palun
teavitage meid e-kirjaga vastamisega ja seejärel kustutage see (koos kõigi
manustega) oma süsteemist; te ei tohiks seda kopeerida ega muul viisil
selle sisu kolmandatele osapooltele avaldada. E-kirjad on vastuvõtlikud
andmete rikkumisele, pealtkuulamisele, volitamata muutmisele, rikkumisele
ja viirustele. Me ei vastuta selliste tegude või nende tagajärgede eest.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.